6 Eylül 2014 Cumartesi

4 ve Üzeri Oranlı Tek Maçlık Bir Kaç Örnek (Kazanan)

Başarılı olan bir kaç sürpriz denememi burada paylaşmak istiyorum. Geri dönüş, ilk yarı, skor ve sürpriz takım bahislerine dair düşük meblağ ancak yüksek oranlı tek maçlar.

11.00 Oranlı bir Velez Denemesi (Bilsem 0.50 kuruş mu atardım? :)










6,25'lik bir Geri Dönüş









4,85'lik bir Maç Skor Tahmini








4,00 oranlı bir İlk Yarı Denemesi










  Canlı Bahis yapmadan önce maçları bir süre takip etmek yüksek oranları yakalama fırsatınızı arttırmaktadır. Paylaşmış olduğum bir kaç örnek acemi arkadaşlara bir fikir verme amacıyla yüklenmiştir. Hava atmak gibi bir derdim olduğu anlaşılmasın lütfen. Zaten düşük meblağlar bastığım için amaç kazancın miktarı değil oran yüksekliğini göstermektir. 
    
    Basit bir matematik işlem ile anlatmak gerekirse, takip ettiğiniz ve bahis yaptığınız sürpriz kuponların ortalama ganyanı 4.00 diyelim. Kazanç yüzdenizin %50 olması bile toplamda kazancınızın 2kat artması demektir. O yüzden tavsiyem sürpriz sayılabilecek maçlara sabit bahis miktarı ile oynamanızdır. En kötü %25 lik bir başarı oranı yakalamanızda bile sizi zarara sokmayacaktır. Ayrıca ben takip edilen maçlarda başarı ortalamanızın %50'nin üzerine çıkacağına adım gibi eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder