8 Haziran 2015 Pazartesi

Kupon Satma Sahtekarlığı


   Dostlar çok fazla karşılaştığım bir sahtekarlık için sizleri bilgilendirmek istiyorum. Kupon satan ya da satmaya çalışan salaklardan bahsediyorum evet. Bunlar çeşitli forum sitelerinde ve internette çeşitli mecralarda tanıtım yoluna giderek insanlara para karşılığı tutma garantisi olan kuponları satmaya çalışırlar. Eğer bizzat yapılmış bir şikeden haberdar değilseniz ki bu imkansıza yakın bir durumdur hiçbir kuponun tutma garantisi olamaz. Zaten milyon dolarların döndüğü bir bahis piyasasında şike yapabilecek kadar ensesi kalın adamlar imternette kupon satmaya çalışmaz. Bunların amaçları bellidir. Umut satmak. İnsanlar bunlara inanıp para veriyorlar mıdır bilmiyorum. Umarım böyle kimseler çok fazla değildir. Ancak bu salaklar az da olsa ağlarına bir miktar vatandaşı düşürebilmiş durumdalar ki onlarcası türemiş durumda. Bu tarz insanlara lütfen prim vermeyelim ve elimizden geldiği kadar insanları uyaralım.


   Bir diğer saçmalık ise şikeden değilde çok bilgili olmasından kupon bilen insanların kupon satma olayıdır. Yani bu biraz farklı bir yol deneyen salaklardan. Aklınca o da insanlara kupon satacak. Şimdi size soruyorum eğer her kuponunuz tutsa insanlara satar mısınız yoksa gider kupon mu oynarsınız? Cevabınızı biliyorum zaten. Bunların tehlikeli bir durumu vardır ki bu da reklam konusunda oldukça kapsamlı çalışmalarıdır. Mesela bir forumda biri mesaj atar falan filanca sayesinde şu kadar para kazandım diye. Ya da facebookta şu ismi aratın her dediği kupon geliyor derler. İnandırıcılık katmak için bitmek üzere olan maç forumlarına gelirler. Özellikle sürpriz biten maçların altına tüneyip falan filanca şu demişti sayesinde kazandım falan derler.

   Özetle bunların hepsi dolandırıcından başka birşey değildir. Kupon resmi paylaşanlar da dahil. İddaa bayisinde bir miktar çevre yapıp kupon tutturanların kuponlarının fotoğrafını çekip ben kazandım diye facebookta paylaşmak çok da zor bir iş değil.

   Sonuç olarak;


   Bir çok kişi eminim ki bu tatlı su kurnazlarına prim vermese de bunlara inanan insanlar çıkabilir. Bu yazı burada dursun ki bir kişiye faydası olacaksa ne mutlu bana.

Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder